Autor: Kaubandus.ee • 13. oktoober 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coqi müük vähenes 7%

A. Le Coq’i kogumüük ulatus 9 kuuga üle 99 miljoni liitri, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 7% vähem.

Ligi 82,5 miljonit liitrit müüs A. Le Cogi Eestis, võrdselt 7% vähenesid nii siseriiklik müük kui ka eksport.

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on ettevõtte 9 kuu kogumüügis võrreldes eelmise aastaga jäänud samale tasemele õlle müük, mis on tingitud turuosa tõusust. „Olgugi, et õlleturg tervikuna kahanes 6,7%, suutsime säilitada oma varasema müügitaseme ning peame seda praegust turusituatsiooni arvestades heaks tulemuseks,“ kommenteeris Noop. Samale müügitasemele jäi ka mahlade tootegrupp, teatas ettevõte.

Teiste tootegruppide puhul võib täheldada langustendentsi. „Sel aastal toimunud alkoholiaktsiisi tõus on siidri ja longdrink'ide müüki vähendanud võrreldes eelmise aastaga 8%,“ ütles Noop.

A. Le Coqi toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757