Ettevõtjad: edu püsib ekspordil ja püsiklientidel

Arendavat eksporti, suuri lepingulisi
kliente ja väljakujunenud püsiklientuuri pidasid augustis tehtud küsitlusele
vastanud teenindusvaldkonna juhid kõige olulisemateks edu püsimise
põhjusteks.

Uuringuga sooviti hinnata ettevõtete seisundit juhi enesetunde kaudu majanduse pöördehetkel, teatas KlienditeenindusKeskus. Tavapärase majandusnäitajate ja numbrite teadasaamise asemel esitati küsimusi emotsionaalselt tasandilt ning uuriti, kuidas tunnevad juhid ennast augustis 2008.

Oma tunnetest keeldus rääkimast 42% küsitletutest, kes tegelikult olid telefonis üpris pahurad ja närvilised. Teine pool 58% olid aga meelsasti nõus jagama oma mõtteid ja nende tulemuste kohta saategi allpool ülevaate.

Kokku sattus küsitlusse 100 erinevate teenindusvaldkondade ettevõtete juhti. Umbes 15% juhtidest pidas oma strateegiaid ärisaladuseks.

Kuus edu püsimise põhjust, mille ettevõtete juhid välja tõid:

arendav eksport
suured lepingulised kliendid
väljakujunenud püsiklientuur
mitmekülgne tootevalik
sabiilsed hinnad
paindlik hinnapoliitika

Üheksa põhjust, mis tekitavad juhtidele negatiivset enesetunnet praeguses majandussituatsioonis:

suured investeeringud
tugev konkurents
rahaliste ressursside (käibevahendid) nappus
vähene püsiklientuur
suured võlad
ehitusturu langus
kütuse hindade tõus
majanduslangus
kõrged hinnad

Kuus strateegilist otsust, mida juhid kaaluvad, et parandada ettevõtte seisundit:

parandada oma teenust/toodet
tõsta müügimeeskonna professionaalsust
alandada hindu ja kärpida kulusid
laiendada oma tegevust turul
meeskonna arendamine
teha sooduspakkumisi


Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara