Noop: vähendame tuleval aastal reklaami

Sarnaselt Saku Õlletehasega tõmbab ka A. le
Coq tuleval aastal reklaami vähemaks. Kui palju täpselt, seds A le Coqi
juht Tarmo Noop öelda ei osanud, kuna lõplikud plaanid ei ole veel paigas.

A. le Coqi tegevjuhi Tarmo Noobi sõnul ei ole ettevõttel plaanis tuleval aastal reklaamimahtu suurendada. „Tegelikult sõltub see paljudest asjadest. Veel pole reklaamihinnadki paigas, see tõttu on seda praegu raske öelda. Siiski võib öelda, et pigem vähendame kui tõstame oma reklaamimahtu tuleval aastal,“ sõnas Noop.

Ta ei osanud praeguses seisus veel öelda, kui palju reklaamimahut protsentides langeda võiks.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud