Rimi ja Coca-Cola reklaami piirama ei hakka

Kui suurim reklaamija Saku Õlletehas
kavatseb järgmisel aastal jätkata väiksemas mahus, siis Rimi ja
Coca-Cola ei lase end majanduslangusel oluliselt kõigutada ning jätkavad
tavapärasel viisil.

Saku Õlletehase kõrval on üks suuri trükireklaamijaid jaemüügikett Rimi Baltic. Sarnaselt Sakuga ei ole ka neil plaanis tuleval aastal reklaamimahtusid suurendada. “Suur osa meie reklaamidest on tootepakkumised, mida on oma olemuselt hea trükimeedias reklaamida. Nii jääb see ka teiste meediakanalite kõrvale ka edaspidi,” sõnas Rimi Baltic turundusjuht Evelin Mägioja.

Ta märkis, et selleks aastaks plaanitud reklaamimahud jäävad paika, ka ei ole tuleval aastal oodata reklaamimahtude langust ega tõusu. “Järgmise aasta reklaamimahud jäävad selle aasta tasemele,“ täpsustas Mägioja.

Üks suuremaid telereklaamijaid Coca-Cola Eesti jääb samuti reklaamimahtudest rääkides optimistlikuks. “Hoolimata väljakutseid esitavast majanduskliimast järgib Coca-Cola Eestis oma pikaajalist strateegiat ning teeb otsuseid tulevikule mõeldes. Loomulikult jälgime me pidevalt majanduses ja turul toimuvat ning kohendame oma plaane vastavalt, kuid see ei pruugi sugugi tähendada väikseimaid kulutusi reklaamile,“ rääkis Coca-Cola Balti jookide avalike suhete juht Annikky Lamp.

Lambi sõnul kasvasid ettevõtte kulutused telemeediale tänavu kolmandiku võrra möödunud aastaga võrreldes. „2009. aasta plaanid ei ole veel lõplikult paigas, kuid jätkame ka tuleval aastal oma pikaajaliste eesmärkide poole liikumist, mis eeldab meediainvesteeringute kõrge taseme säilitamist,“ lisas Lamp.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara