Rimi: tarbijad eelistavad odavamat kaupa

Rimi turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul on
tarbija senisest enam hakanud eelistama odavama hinnaklassiga kaupu. Tetrapakk
on asendunud kilepakkiga ning kallis pudelivesi odavamaga.

Rimi turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul eelistab tänapäeva tarbija, kes võib-olla senisest enam raha lugema odavama hinnaklassi tooteid. Kui õitsvas majanduskliimas domineeris tetrapakk ja kallis mineraalvesi, siis nüüd on taas nõutud kilepakk ja odavam mineraalvesi.

„Tarbija käitumises võib täheldada muutusi, mida võib seostada üldise majandusolukorraga. Senisest enam eelistatakse odavamas hinnaklassis toidukaupu. Rohkem ostetakse ka spetsiaalselt Rimi jaoks valmistatavaid tooteid, mille kaubamärkide turustamine eraldi raha ei kulutata ja mis on enamasti odavamad kui teised sama kategooria tooted,“ kirjeldas Mägioja tarbijate ümberkujunenud eelistusi.

Mägioja tõi välja, et odavama hinna eelistamisele viitab lisaks asjaolu, et liitrihinna poolest soodsamate 1,5liitriste tetrapakipiimade müük on aasta algusega võrreldes jäänud samale tasemele. „Kogu kategoorias eristub selgelt Rimi ja Säästumarketi kaupluste jaoks toodetava Baltilux kilepiima müügikasv, mis on käesoleva aasta jaanuariga võrreldes lausa kolmekordistunud,“ märkis turundusjuht.

Mägioja lisas, et sarnaseid trende on märgata näiteks ka joogivee ostmises. „Joogivett ostetakse varasemast vähem ja peamiselt langeb just kallima mineraalvee ostmine. Spetsiaalselt Rimile toodetava ja kõige odavama hinnaga müüdava 1,5 liitrise mineraalvee müük on aga rohkem kui kahekordistunud,“ rääkis Mägioja lisades et, samasuguseid trende on märgata ka teistes kaubakategooriates.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara