Automaailm Paku24 oma kauba müümisel ei piira

Loata ja ettevõtet teavitamata müüs
oksjoniportaal Paku24 Automaailma kinkekaarti. Neste kütusekaardi müümise kohta
tegi kütusefirma oksjonipidajatele aga märkuse.

"Tänan, et juhtisite tähelepanu sellisele asjaolule," ütles aripaev.ee info peale jaemüügiketti Automaailm haldava firma Salome Auto üks omanikke Kaido Kurel.

Tema sõnul on Automaailma Tallinna kauplusest korduvalt ostetud 500krooniseid kinkekaarte nelja ja kaheksa kaupa, üldjuhul umbisikuliselt. "Loodan väga, et meie kaarti ei kasutata fiktiivsete oksjonite korraldamisel oma atraktiivsuse tõstmiseks," lisas Kurel.

Oksjoniportaalis kinkekaardi pakkumise takistamist firma omanik vajalikuks ei pidanud. "Kinkekaart on ikkagi kingitus ja ette nähtud selleks, et ostja selle edasi kingiks," selgitas Kurel. "Kui ostja otsustab selle mitte kinkida, vaid müüa, siis selle kohta meil hetkel seisukoht puudub. Praegused reeglid edasimüüki ei keela," märkis ta.

Kureli sõnul võib kinkekaarti pidada n-ö kaubaks, iseasi, kuidas oksjonikorraldaja seda oma raamatupidamises kajastab.

Paku24 kodulehel on kirjas, et portaali haldab OÜ Mumak Grupp. Ettevõte peaks kuuluma äriregistri andmetel noormehele nimega Janis Tererovski, kelle aadressiks on märgitud Läti. Helistades äriregistris olevale mobiiltelefonile vastas hoopis meesterahvas nimega Risto, kes enda sõnul oli selle ettevõtte omanik, kuid müüs selle kellelegi maha. Uurides, kas tegemist võis olla Janis Teterovskiga, vastas endine omanik, et võis küll.

Domeen Paku24 kuulub EENet andmetel ettevõttele Filifera, mille omanik on Urmas Sääsk ja juhatuse liige Janis Teterovski.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud