Svensky Kaubanduse AS ostab ASi Grape

Täna realiseerus Svensky Kaubanduse AS-i ja
AS Grape vahel sõlmitud leping, mille järgi omandas Svensky 100
protsenti Grape'i aktsiatest.

Vastav luba on saadud ka Konkurentsiametilt, teatasid ettevõtted. Grape jätkab tegevust iseseisva juriidilise isikuna.
Koondumine tulenes soovist pakkuda oma klientidele suuremat tooteportfelli ja teha seda efektiivsemalt kui seni. Svensky teatas, et nende eesmärk on endine - pakkuda häid tooteid ning heal tasemel teenust. Selleks avas Svensky hiljuti täindavalt 1000m2 kaasaegset laopinda, kuhu uuel aastal kolitakse AS Grape kaubad ning klientide teenindamine hakkab toimuma ühiselt.

Svensky on mitmete tuntud kaubamärkide esindaja Eestis ja müüb nii toidu-, tööstus- kui ka kosmeetikakaupu. Tuntumad kaubamärgid on Zott , Käserei Champignon , Dirol , Halls , Huggies , Kleenex , Vileda , Manhattan , Aquafresh , Sensodyne jm. Lisaks kuulub Svensky gruppi AS Largo, mis tegeleb Largo kaubamärgi all mahlade tootmisega, ja AS Marmiton, mis tegeleb maiustuste tootmisega.

Svensky Kaubanduse AS on Eesti kapitalile kuuluv ettevõte ja 2008. aasta käibeks prognoositakse ligikaudu 370 miljonit krooni.

Grape on tunnustatud alkohoolsete jookide maaletooja, tuntumateks kaubamärkideks on Maxime Trijol, Budweiser, Krusovice, Paulaner, Felix Solis, Porta, Flagman, Mjagkii Znak, Jean Dossoux jne.

2008. aasta käibeks on plaanitud 70 miljonit krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara