USA Black Friday tuleb hoopis Kõle Reede

Täna algab USAs Must Reede ehk Black
Friday, millega juhatakse sisse pühadehooaja osturalli. Kuid isegi 50%-lised
allahindlused ei päästa sellel aastal USA jaemüüjaid, prognoosivad
analüütikud.

USA tarbijausalduse indeks on viimase 41 aasta madalaimal tasemel. Paljud jaemüüjad kärbivad Wal-Marti eeskujul hindu. Suured allahindlused võivad küll pikendada kassajärjekordi, kuid rahalises mõttes ei tähenda see suuremat müüki jaemüüjaile ja see omakorda toob kaasa aktsiahindade languse, kirjutab WSJ.

"Inimesed lähevad täna välja ning ostavad asju, sest see on justkui peretraditsioon... nad lihtsalt ostavad vähem asju seekord," kommenteeris fondijuht Ken Murphy.

Analüütikud prognoosivad, et 25 suurima jaemüüja tulemused (ei sisalda Wal-Marti), mis on vähemalt aasta avatud olnud, kukuvad aastataguse ajaga võrreldes keskmiselt 6,6%. Wal-Marti poodide müük peaks aastaga aga suurenema 2%.

Wal-Mart on üks vähestest, kes praegusel turul end kõige paremini positsioneerinud on. Tema aktsia hind on tänavu tõusnud 19%. Teine "ellujääja" on Family Dollar Stores, kelle aktsia on tõusnud aasta algusest 50%. Kaubamajade keti omanik Macy's aktsia hind on aga kukkunud 73%. Luksusehete müüja Tiffany aktsia on aastaga kaotanud 55% väärtusest.

Üks on aga kindel – USAs on liiga palju poode, kus raha saab kulutada ning varem või hiljem on oodata pankrotte. Must Reede peaks olema päev, kus USA jaemüüjad hakkavad näitama kasumeid, kuid mõnede jaemüüjate jaoks võib praegune majanduskliima olla liig mis liig.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara