USA ostja tegi nädalalõpul 4600 kroonise stardipaugu

Pühadehooaja ostuperiood USAs sai parema
stardi kui oodati.

3370 ostja küsitlus näitas, et sel nädalavahetusel jätsid nad poodidesse keskmiselt 7,2% rohkem raha kui aasta tagasi, ehk keskmiselt 372,57 dollarit (4600 krooni), vahendas WSJ.

Olgugi, et numbrid on paremad kui kardetud, näitas Charlestoni 700 ostja uuring seda, et 70% neist kulutas raha tugevalt alla hinnatud kaupade peale.

"Black Friday" nädalavahetus tõi poodidesse 172 miljonit ostlejat. Eelmisel aastal oli ostlejaid 147 miljonit, näitas NRF uuring.

ShopperTrak RCT koostatud uuring näitas aga "Black Friday" müügi aeglustumise märke, mis tõusis aastaga 3% 10,6 miljardi dollarini (131 miljardit krooni). 2007. aastal oli sel päeval müük 8% kõrgem 2006. aastaga võrreldes. Online'i-poodide müük tõusis "mustal reedel" 1% 534 miljonile dollarile (6,6 miljardit krooni), näitas comScore statistika.

Best Buy president Brian J. Dunni sõnul on üsna ebatõenäoline, et hinnad võiksid nädalavahetuse omadega võrreldes veelgi kukkuda. Näiteks 40-tollise Sony HDTV teleri eest tuli siis välja käia 899 dollarit.

Jaemüüja Macy's ostjad nautisid tugevaid allahindlusi. Näiteks 40% saadi soodsamalt kaasaegseid spordirõivaid ja 50% soodsamalt meeste kingi. Lisaks saadi 15 dollarit iga 100 dollari pealt, mida poodi jäeti.

Jaemüüja Wal-Mart tundub praegu olevat ostja parim sõber. Wal-Marti müüdud 388 dollarilised 42-tollised televiisorid müüdi läbi juba laupäeva hommikuks.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara