USA jaemüüjad pühivad pisaraid

USA jaemüüjate jaoks oli hiljuti lõppenud
november kõige nutusem kuu terve selle aastakümne jooksul, kirjutas Financial
Times.

Poeketid nagu Macy´s, Gap ja Abercrombie Fitch teatasid kahekohalistest müüginumbrite kukkumisest.

Target, keda peetakse kuulsa Wal-Marti suurimaks konkurendiks, teatas müügi kukkumisest 10,4 protsenti, mis oli prognoositud 6-9-st protsendist mõnevõrra kõrgem. Macy'se müük vajust 13,3 protsenti, JC Penney kukkus 11,9 protsenti ja Kohl´s lausa 17,5 protsenti. Gapi müüginumbrid langesid 10 protsenti ning Abercrombie Fitch isegi 28 protsenti.

Ainus, kes tõepoolest paistab kõigi teiste hukatusest rasvast kasu lõikavat, on Wal-Mart, kes ületas isegi iseenda müügiprognoosi saavutades müüginumbrite 3,4protsendilise kasvu. Jaemüüja teatas, et kasv oli nii uute klientide arvus, kui ühe poeskäigu jooksul kulutatud rahasummas ning head hoogu andsid kindlasti ka alanenud kütusehinnad.

Ka Family Dollar ketil pole veel põhjust liiga mossis näoga ringi kõndida, sest müük möödunud kvartalis kasvas 2,1 protsenti.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara