Autor: Kaubandus.ee • 15. detsember 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

H M valmistas analüütikutele pettumuse

Hennes Mauritza vähemalt aasta avatud poodide novembrikuine müügiraport valmistas analüütikutele pettumuse, kuna Saksa ja Ühendkuningriigi ostlejad tõmbasid aktiivsust väiksemaks, vahendab Bloomberg.

Samade poodide müük kahanes novembris aastataguse ajaga võrrelduna neli protsenti. Analüütikud ootasid müügi 1,8 protsendist tagasiminekut. Ettevõtte kogukäive kasvas seitse protsenti.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757