Kulda on varasemast raskem müüa

Aeg näitab, kas kallitele ehetele
leidub pungil rahakottidega ostjaid, samas otsib Viru Keskuse juht Ants
Vasar juveeliäride seast uusi äripartnereid.

dv.ee küsimusele, ega ta ei karda majanduskriisi laastavat mõju kaubanduskeskuses müügipinda rentivatele juveliiripoodidele, vastas Vasar, et ta ei välista seda, kuid risk on õilis asi, mis kindlustab raha juurdevoolu tulevikus. "Usun, et me suudame välja valida selle valdkonna parimad, kes suudavad edukalt rasked ajad üle elada, tehes investeeringuid tuleviku nimel," ütles ta.

Tõsi, parimaid pole Viru Keskus veel välja valinud. Otsus langetatakse jaanuari lõpus.

Lisapanuse tegi Viru Keskus sellele, et tallinlastel pole stereotüüpi, kust nad peaksid juveele ostma. "Meie eesmärk on, et selleks kohaks saaks Viru Keskus," sõnas Vasar.

Juveelifirma Aurumi juht Heli Kuulman avaldas arvamust, et kaubanduskeskuste juveelibuum näitab ettevõtete võimetust turusituatsiooni hinnata. "Uued tulijad loodavad, et suurtes keskustes välja pandud kaup müüb ennast ise," rääkis ta.

Aurumi müügitulemustest rääkis Kuulman napilt, öeldes vaid, et "majanduskriis mõjutab kõiki ühtmoodi ja nõuab tarka juhtimist".

Majanduslanguse tingimustes on inimesed hakanud kokku hoidma eelkõige luksuskaupadelt, kaasa arvatud juveelidelt. Kuulmani hinnangul ei aja ostjad enam taga viimast moodi, vaid on hakanud eelistama tõeliselt väärtuslikku ja see paistab välja ka juveeliäris.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara