Maks Mooritsa talvetoodete müük kasvas poole võrra

Atria sarja Maks Moorits talvetoodete
müük kasvas poole võrra, teatas Soome toidufirma.

Maks Moorits talvetoodete müük kasvas detsembri esimesel kahel nädalal võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 50 protsenti, samasse kontserni kuuluva Wõro müügikasv ulatus 20%ni.

Kokku on Atria Eesti müünud detsembri esimese kahe nädalaga ligi 100 000 kg talvetooteid, mis jaguneb võrdselt verivorstide, praadide ja sültide vahel.

Atria Eesti turundusdirektori Rene Kiisi sõnul on paradoksaalselt võrreldes möödunud aastaga tootegruppide lõikes kõige enam kasvanud praadide müük. "Lähtuvalt tarbimise jahtumisest ennustasime selleks talveks edu verivorstidele, tegelik müük näitab aga vastupidist," sõnas ta.

"Tundub, et eesti tarbija pühadelaua pealt kokku ei hoia," lisas Kiis.

Maks Moorits, Wõro ja VK kaubamärke omav Atria Eesti tõi oktoobris müüki üle 70 nimetuse talvetooteid, millest kolmandik on uudistooted. Uutest toodetest on edu saatnud Willemi verivorste ja Wõro ahjuvorste.

Atria Valga, Wõro ja Vastse-Kuuste lihatööstustes töötab 620 inimest, kontsernis kokku 750 inimest. Atria turuosa ulatub Eestis 24 protsendini.

Valga Lihatööstuse omandas Atria 2005. aasta alguses ning Wõro ja Vastse-Kuuste lihatööstused käesoleva aasta suvel.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara