Sportland tegi rekordilise käibehüppe

Eesti suurim spordi- ja vabaajakaupade
müüja Sportland on teinud viimasel jõulueelsel nädalavahetusel eelmise aastaga
võrreldes kahekordse käibehüppe, teatas ettevõte.

Kaubandusketi poodide jõulueelne läbimüük on tõusnud kogu Eestis, ulatudes kahe miljoni kroonini päevas. See ületab üle kahe korra eelmise aasta sama perioodi tulemust ja on Sportlandi antud perioodi ajaloo rekord.

Pühade eel alustas kaubanduskett reklaamikampaanianaga, kuhu on kaasatud ka populaarsed Tanel Padar The Sun ning mis seob kõiki peamisi meedialiike kaasava kommunikatsiooni mitmetasandiliseks tervikuks. Samuti võttis Sportland kasutusele dünaamilise hinnakujunduspoliitika, mis võimaldab tarbijail soetada teatud sortimenti kvaliteetkaupu taskukohase hinnaga.

„Sportland alustas praktilisi ettevalmistusi uue majandusolukorraga kohanemiseks juba kevadel. Viisime firmas läbi rea olulisi ümberkorraldusi, mis kasvatasid suuresti organisatsiooni ja müügiahelate efektiivsust. See on omakorda võimaldanud meil kasutusele võtta paindlikuma hinnakujunduspoliitika, millest võidavad mõlemad – nii terviseteadlik tarbija, kui ka müügiettevõte,“ kommenteeris Sportland Eesti juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara