Sportland tegi rekordilise käibehüppe

Eesti suurim spordi- ja vabaajakaupade
müüja Sportland on teinud viimasel jõulueelsel nädalavahetusel eelmise aastaga
võrreldes kahekordse käibehüppe, teatas ettevõte.

Kaubandusketi poodide jõulueelne läbimüük on tõusnud kogu Eestis, ulatudes kahe miljoni kroonini päevas. See ületab üle kahe korra eelmise aasta sama perioodi tulemust ja on Sportlandi antud perioodi ajaloo rekord.

Pühade eel alustas kaubanduskett reklaamikampaanianaga, kuhu on kaasatud ka populaarsed Tanel Padar The Sun ning mis seob kõiki peamisi meedialiike kaasava kommunikatsiooni mitmetasandiliseks tervikuks. Samuti võttis Sportland kasutusele dünaamilise hinnakujunduspoliitika, mis võimaldab tarbijail soetada teatud sortimenti kvaliteetkaupu taskukohase hinnaga.

„Sportland alustas praktilisi ettevalmistusi uue majandusolukorraga kohanemiseks juba kevadel. Viisime firmas läbi rea olulisi ümberkorraldusi, mis kasvatasid suuresti organisatsiooni ja müügiahelate efektiivsust. See on omakorda võimaldanud meil kasutusele võtta paindlikuma hinnakujunduspoliitika, millest võidavad mõlemad – nii terviseteadlik tarbija, kui ka müügiettevõte,“ kommenteeris Sportland Eesti juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara