Audi Eesti: autoturg kukub veel 30%

Audi Eesti turundusjuhi Rivo Saarna sõnul
prognoosib ettevõte, et uute autode müügi vähenemine sel aastal jätkub ning turg
langeb sel aastal ilmselt veel 30 protsenti.

"Mahuliselt on see võrreldav viie aasta taguse müügimahuga ehk 2004. aasta tasemega," selgitas Saarna ERRi uudisteportaalile.

Saarna tunnistas, et 2008. aastal kukkus uute sõiduautode turg rekordilise 2007. aastaga võrreldes ligikaudu viiendiku võrra.

"Kahtlemata seab turu kahanemine kahe aasta jooksul 40-50% võrra automüügiettevõtted uude, keerulisse olukorda. Koos turulangusega on märkimisväärselt kahanenud ka autode müügihinnad ja sellega seoses ka müügimarginaalid ning sisuliselt uute autode müügist sel aastal Eesti automüüjad kasumit ei tooda," ütles Rivo Saarna.

Automüük lõi detsembris uue rekordi - nii vähe autosid müüdi viimati seitse aastat tagasi ehk 2001. aastal, kirjutas aripaev.ee täna. Populaarseim müüdud automark oli detsembris teist kuud järjest Škoda, mis müüs 125 autot, kasv 74%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara