Selveri käive kasvas mullu 4,3 miljardi kroonini

Selveri super- ja hüpermarketite 2008.
aasta Eesti ja Läti konsolideeritud käive kasvas 4,3 miljardi kroonini, mis on
15% enam kui aasta varem.

Samas vähenes keskmine müügitulu müügipinna kohta, olles 6700 krooni ruutmeetrilt ühes kuus. Varasema aastaga võrreldes oli müügitulu 11% väiksem. Selver põhjendas tulu langust aasta jooksul avatud kümne uue kauplusega.

Mullu kaheksa uut kauplust Eestis ja kaks Lätis avanud Selverile oli möödunud aasta ajaloo kõige jõulisem kasvuaasta, ütles A-Selver ASi juht Iivi Saar. "Tänaseks oleme laienenud kõigisse suurematesse keskustesse, mis on olnud Selveri pikaajaline eesmärk – olla üle-eestiline jaekaubanduskett," sõnas ta.

Selveri laienemine jätkub Saare kinnitusel ka tänavu. "Lisaks kahele uuele Eesti Selverile – jaanuaris avame Narva Soldino Selveri ja märtsis Kakumäe Selveri –, jätkub Selveri laienemine Lätis," ütles ta. Majanduskeskkonna jahenemisest tulenevalt avab Selver Lätis siiski esialgselt plaanitust vähem kauplusi – selle aasta jooksul neli uut Selverit.

Selveri turuosa Eestis kasvas mullu 15,2%ni, mis tulenes uute supermarketite avamisest maakonnakeskustes ja väiksemates linnades, kus seni oli vähe kaasaegseid suure kaubavalikuga ostukohti.

Selveri 32 kaupluses Eestis ja kahes Lätis sooritati mullu kokku 28,9 miljonit ostu. Võrreldes möödunud aastaga kasvas ostude arv kümnendiku võrra.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara