Tiffany luksusehted koguvad tolmu

Luksusehete müüja Tiffany Co oli
sunnitud peale 21%-list pühademüügi vähenemist vähendama oma
kasumiprognoose.

Kallite kaupade, aga eriti just kallite ehete müük on majanduslanguses kõige enam pihta saanud. "Ka rikkad nutavad," kuigi majanduslanguses on just rikkad need olnud, kes oma tarbimisharjumusi pole eriti muutnud. Nüüd on aga ajad teised.

Ettevõte teatas, et vaatab hoolikalt üle kõik oma kuluallikad ning üritab turuolukorraga kohaneda. Tiffany ootab nüüd täisaasta kasumiks 2,25-2,3 USA dollarit aktsia kohta. Novembris alandas ettevõte kasumiprognoose 2,3-2,5 USA dollarini. See oli just enne tänupühi, mis traditsiooniliselt juhatab sisse suure pühadehooaja osturalli. Pühad möödusid ettevõtte jaoks aga raskelt. Olemasolevate poodide müük vähenes novembris ning detsembris tervelt 35%. Globaalne müük kukus detsembris 21% 687,4 miljonile dollarile. 2007. aasta pühadehooajal tõusis ettevõtte müük 8%.

Täisaasta käibeks, mis lõppeb 31. jaanuariga, prognoosib ettevõte 2,85 miljardit dollarit.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara