Ülemiste Keskuse aastakäive jäi samale tasemele

Ülemiste Keskuse käive oli eelmisel aastal
1,8 miljardit krooni, jäädes 2007. aastaga samale tasemele.

Eelmisel aastal külastati Ülemiste keskust 6,6 miljonil korral, mis on 12,5% enam kui 2007. aastal. Keskmine ost oli 292 krooni suurune.

Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul oli 2008 keskusele hea aasta. "Kasv ei olnud küll tormiline, ent majandustulemustega võib igati rahul olla," sõnas ta. Samuti muutsime keskuse rentnike kooslust, avades rea kaubamärkide esindusi, rääkis Pärnits, tuues näiteks EDC by Esprit', Promodi, Matkaspordi, Accessorize'i, Grenardi, Guessi, Sergio Tacchini ja Berghoffi kaupused.

Pärnitsa sõnul on alanud aasta kindlasti huvitav ja täis väljakutseid nii kaubanduskeskustele kui keskuste rentnikele. "Kindlasti tuleb edu nimel pingutada tunduvalt rohkem kui eelnevatel aastatel ja klienditeenindaja roll kaupluse edus muutub tunduvamalt määravamaks," ütles ta. Kavas on mitmeid uute ja huvitavate kaupluste avamisi, lisas Pärnits.

Ülemiste keskuses pakub oma kaupu ja teenuseid ligi 160 kauplust ja teeninduskohta. Ülemiste keskuse arendaja on Norra kinnisvarafirma Linstow International, kes opereerib ka kuut kaubanduskeskust Lätis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara