Burberry käive kasvas ootamatult

Suurbritannia suurima börsil oleva
luksuskaupade tootja Burberry Groupi käibe kasv kiirenes ootamatult, kuna
allahindlused aitasid tühjendada ladusid ning nõudlus kasvas Euroopas ja Aasias,
iseäranis ettevõtte oma poodides.

Ettevõtte kolmanda kvartali käive kasvas 30 protsenti, 329 miljonile naelale, võrrelduna aastataguse ajaga. Analüütikud ootasid kasumiks 291 miljonit naela. Teises kvartalis kasvas ettevõtte käive aastataguse ajaga võrrelduna 17 protsenti, vahendab Bloomberg.

Burberry teatas, et koondab kuni 540 töötajat Suurbritannias ja Hispaanias. Omades poodides kasvas müük 33 protsenti, teiste jaemüüjate kaudu müük kasvas 28 protsenti.

Ettevõttele aitas suuresti kaasa USA ja Hongkongi dollari tugevnemine naela vastu. Valuutakursi muutuse efektita oleks käive kasvanud üheksa protsenti.

Vähemalt aasta avatud poodides vähenes müük 3 protsenti.

Ettevõtte aktsia hind tõusis täna börsi avanedes 14 protsenti, 235 pennile. Tegu on suurima päevase tõusuga alates ettevõtte IPOst 2002. aastal.

Autor omab Burberry aktsiaid.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara