Autor: Kaubandus.ee • 22. jaanuar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Remy joogid jäid poode kaunistama
Prantsusmaa suuruselt teise alkoholitootja
Remy Cointreau kolmanda kvartali käive vähenes aastataguse ajaga
võrrelduna 6,6 protsenti, 239,3 mln eurole, vahendab Bloomberg.
Analüütikud ootasid 4,6 protsendist käibe kasvu, 268 mln eurole.
Ettevõte hoiatas, et jooksva majandusaasta ärikasum väheneb 15 protsenti. Varem prognoosis ettevõte selleks majandusaastaks mullusega sama suurt ärikasumit.
Tugev nõudlus Hiinas ei suutnud kompenseerida kukkuvat müüki USAs ja Venemaal, kus edasimüüjaid pani muretsema aeglustuv majandusaktiivsus.
„Vene turg kannatas, kuna edasimüüjatel puudub raha,“ teatas ettevõte.