Maag investeeris läinud aastal tootmisesse 25 miljonit

Maag Piimatööstus investeeris 2008. aastal
ligi 25 miljonit krooni seadmete ning tootmise renoveerimisse, millest ligi
10 miljonit krooni kulus uue kodujuustu tootmise ja pakendamise liini ning
pudeliliini uuendamisse. 4 miljonit krooni läks Farmi kaubamärgi
uuenduseks..

Maag Piimatööstuse ASi juhataja Valdis Noppeli sõnul on investeering kodujuustu tootmisliini ettevõtte jaoks väga olulise tähtsusega, millega tuldi toime ilma toetuste abita. „Tänu uuele liinile on tootmisprotsess kaasaegsem ja kiirem, hõlmates endas palju vähem käsitsi tööd,“ sõnas Noppel pressiteate vahendusel.

Lisaks 10 miljonilise investeeringuga kodujuustu tootmisesse investeeris Maag Piimatööstus eelmise aasta kevadel ligi 6 miljonit krooni pudeliliini, mis võimaldab pakendada sõltuvalt pudeli mahust kuni 5000 pudelit tunnis.

„Loodame, et uus eestimaine visuaal paneb ka meie tarbijaid tänases majandussituatsioonis mõtlema sellele, et ostes Eestis valmistatud tooteid, aidatakse kaasa töökohtade ja eestimaise piimatööstuse säilimisele,“ sõnas Maag Piimatööstuse turundusjuht Ruta Kallaspoolik Farmi kaubamärgi uuest välimusest rääkides.

Maag Piimatööstuse tootmisüksused asuvad Rakveres, Jõhvis ja Annikveres ning ettevõte on Virumaa piirkonnas toiduainetööstustest suuruselt teine tööandja, andes tööd 256 kohalikule inimesele.

AS Maag Piimatööstus kuulub toiduainete tootmise- ja müügiga tegelevasse kontserni AS Maag Grupp, mis loodi 1996. aastal. Maag Grupp põhineb Eesti kapitalil ning sellesse kuuluvad lisaks Maag Piimatööstusele ka Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus. Grupi harukontorid asuvad Eestis, Lätis, Leedus ja Poolas. Kontsern annab tööd rohkem kui 600 inimesele.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara