Saksa Auto: solkisime turgu konkurentidest hiljem

Saksa Auto parandas jõulise
müügikampaaniaga müüginumbreid, ent loodab sellega siiski kasumisse jääda,
rääkis Saksa Auto juhatuse liige Toomas Kuusk.

"Müüginumbrite parandamine õnnestus tänu jõulisele müügikampaaniale," ütles Kuusk. Tema hinnangul langeb autode müük pärast Volkswageni müügikampaania lõppu tunduvalt. "Praegu on keerulised ajad, aga me loodame uutele mudelitele," selgitas Kuusk.

Kuusk märkis, et kui eelmisel aastal solkisid konkurendid turgu, siis sellel aastal otsustas Saksa Auto korraldada kampaania, mis mõjutas olulisel määral konkurentide müügitulemusi. "Me valisime turu solkimiseks aja, kui teised ei solkinud," rääkis Kuusk.

"Summa summarum peaksime ikka selle kampaaniaga kasumisse jääma," lisas ta.

Jaanuaris hõivas automüügi liidrikoha Volkswagen, mille müük kasvas 13% 198 autoni. Volkswagen oli üks vähestest markidest, mille müük AMTELI andmetel oluliselt kasvas.

Kasvunumbrite taga on Saksa Auto edukas müügikampaania.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara