Autor: Kaubandus.ee • 12. veebruar 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti kaupmees kitsale ajale vaatamata ahne

Väide kaupmeeste ahnusest võib esmapilgul tunduda imelik, sest kõikjal ilutsevad reklaamid kuni 70protsendilistest allahindlustest, paraku saavad kohutava tünga need, kes seda usuvad, sest tegelikult küündivad juurdehindlused kosmosesse.

Pierre Cardini poes jäi ajakirjanikule silma mantel, mida pood müüs alguses hinnaga 4095 krooni ning hinnati hiljem 3275 krooni peale ja nüüd maksab see 2050 krooni, kirjutas Eesti Ekspress.

Ajakirjanik teeb eksperimendi korras ettepaneku osta kaup ära 1500 krooniga, millega müüja peale viivukest mõtlemist ei nõustu.

"See läheks juba alla omahinna. 2050 on viimane piir!"

"Kas teil on sajaprotsendilised juurdehindlused tavapärased?"

Müüja: "Oh, see on isegi vähe veel. Kui te vaid teaksite, mis tegelikult hindadele otsa pannakse!" Tema tahtvat palka saada, keskus üüri jne.

Taoliselt või harva väikese allahindlusega lõppevad ka ajakirjaniku ülejäänud poekülastused sel päeval.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757