Alkoholi- ja seksireklaam tungib magusaimale teleajale

Loodus tühja kohta ei salli, sest nüüd
hõivab majanduslanguse tõttu tühjaks jäänud magusaima prime time
teleaja alkoholi ja seksireklaam, kirjutas Los Angeles Times.

Absolut Vodka reklaam, mis lasti Los Angeleses ja 14 teises Ameerika linnas eetrisse möödunud pühapäeva õhtul, kui televaatajad jälgisid Grammy auhindade jagamist, tähistab meediakanalite pikaaegse reklaamipoliitika muutumist.

Teise näitena kuulsid Los Angelese raadiojaama KROQ-FM kuulajad terve nädala jooksul hommikukohvi kõrvale, kuidas Ashley Madison Agency reklaamis abieluväliseid suhteid. "Kui registreerute täna, võin teile garanteerida unustamatu suhte," lubas ettevõtte president, suunates raadiokuulajaid firma kodulehele.

Varasema reklaamipoliitika kohaselt suunati täiskasvanutele mõeldud reklaamid telerivaatamise tipptundidelt hilisõhtusele ja ööajale; alkoholi ei seostatud spordiga jne. Telekanalid ning teised reklaamituludest sõltuvad organisatsioonid on viimastel kuudel oma eetilistes tõekspidamistes reklaamiandjaile vastu tulnud.

Üsna hiljuti tühistas NBA väljakuäärsetele alkoholireklaamidele kehtinud keelu. Reklaamijatele on järeleandmisi teinud ka Google Inc. ja Facebook Inc, rääkimata arvukatest tele- ning raadiojaamadest. Ühtlasi võib täheldada, et maanteede äärsetele välireklaamidele lastakse nüüd rohkem stripiklubisid.

Turundusekspertide sõnul algas eetiliste piirangute lõdvendamise trend koos finantskriisiga. Meediakanalid otsivad tühjaks jäänud reklaamipindadele ja -ajale aktiivselt uusi kasutajaid ning selle käigus ongi nad kange alkoholi ning seksi abil järsult kukkunud käivet suurendama asunud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara