Borjomi kasutuslitsents avalikule pakkumisele

Gruusia majandusarengu ministeerium teatas,
et lähipäevil kuulutatakse välja avalik konkurss Borjomi mineraalvee kaubamärgi
kasutamiseks.

Kes konkursi võidab, võib kaubamärki kasutada 25 aastat. Esialgse hinnangu järgi maksab 25-aastane kaubamärgi kasutusluba ligikaudu kaheksa miljonit USA dollarit, vahendab Läti Delfi Interfaksi.

Avaliku konkursi järgi tekkis vajadus, sest märtsis lõpeb ministeeriumi leping praeguse Borjomi kaubamärgi kasutaja Georgian Glass Mineral Watersiga. Nimetatud firma on Borjomi brändi kasutanud 1997. aastast alates, kusjuures on seda ka 10 aasta jooksul korduvalt pikendanud.

Mullu tootis Georgian Glass Mineral Waters 107 miljonit pudelit Borjomi vett, seda oli 12% enam, kui tunamullu.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara