Borjomi kasutuslitsents avalikule pakkumisele

Gruusia majandusarengu ministeerium teatas,
et lähipäevil kuulutatakse välja avalik konkurss Borjomi mineraalvee kaubamärgi
kasutamiseks.

Kes konkursi võidab, võib kaubamärki kasutada 25 aastat. Esialgse hinnangu järgi maksab 25-aastane kaubamärgi kasutusluba ligikaudu kaheksa miljonit USA dollarit, vahendab Läti Delfi Interfaksi.

Avaliku konkursi järgi tekkis vajadus, sest märtsis lõpeb ministeeriumi leping praeguse Borjomi kaubamärgi kasutaja Georgian Glass Mineral Watersiga. Nimetatud firma on Borjomi brändi kasutanud 1997. aastast alates, kusjuures on seda ka 10 aasta jooksul korduvalt pikendanud.

Mullu tootis Georgian Glass Mineral Waters 107 miljonit pudelit Borjomi vett, seda oli 12% enam, kui tunamullu.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara