Maxima kavatseb edasi kasvada

Tarbimises tuleb tagasilöök
10-15%, ennustas Maxima Eesti avalike suhete juhi Erkki Erilaid, aga Maximale
ootab ta hoopis sama suurt kasvu, ehk koguni 20%.

"Enam nii suurt kasvu me oodata ei saa," kommenteeris Erilaid Maxima Eesti eelmise aasta 43 protsendi suurust käibe kasvu. "Arvan, et tarbimises on üldine foon sellel aastal väga negatiivne – tarbimises tuleb 10-15% tagasilöök," sõnas ta.

"Kuid usun, et Maxima kasvab sama palju, võib-olla tuleb sellel aastal 20% kasvu," märkis Erilaid.

"Klientide arv on küll kasvanud, kuid ka hinnad on alla läinud ja inimesed ostavad vähem. Keskmine igapäevane toidukorv on läinud odavamaks ning seega on käive langenud," rääkis ta.

"Seal, kus on tugev konkurents – võimalik, et mõni väiksem pood suleb uksed. Tööstuskaupade osas paistab juba praegu päris hästi välja, et rendipindu pannakse kinni ning lõpumüüke korraldatakse väga palju," sõnas Erilaid.

"Kes suudab uue muutunud keskkonnaga kohaneda ning hinnad alla tuua, jääb ellu. Samas ka rendihinnad kukuvad ning kulud vähenevad, kuid keegi siin kasumitest rääkida ei saa, see on pigem üleelamine," möönis ta.

Arendustegevusest rääkis Erilaid, et kindlasti on praegu võimalik kinnistuid odavalt saada ja ehitada, kuid teine küsimus on finantseerimise leidmine.

"Ka meie ei ava sel aastal nii palju poode, kui me tahaksime. Kivisse ja mörti pole mõtet raha kinni panna, vaid tuleb tegeleda põhitegevusega – kaubavahetusega," ütles ta.


Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara