Rimi: kampaaniatooteid ostetakse kaks korda rohkem

Aastataguse ajaga võrreldes on Rimi
kauplustes kampaaniatoodete osakaal kogu müügist pea kahekordistunud.

"Kaupluses ringi liikudes võib märgata, et inimesed uurivad hindu varasemast rohkem," ütles Rimi ja Säästumarketite turundus-ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja. "On näha, et järjest sagedamini valitakse soodushinnaga toode kaubaaluselt ja tavariiulite vahele minnakse kaupa otsima harvem," lisas ta.

Eelmise aasta lõpus Rimi tellimusel TNS Emori poolt läbi viidud kvalitatiivuuringus osalenutest tunnistasid vähesed reaalset vajadust toidukaupade pealt kokku hoida. "Uuringust jäi kõlama mõte, et kokku hoitakse juhuks, kui olukord peaks halvenema," selgitas Mägioja.

Rimi on tarbijakäitumises muudatusi täheldades teinud ümberkorraldusi ka enda turundustegevuses. "Aasta algusest peale oleme hinnakampaaniaid korraldanud varasemast oluliselt sagedamini ja kahtlemata on sellelgi oma osa kampaaniatoodete osakaalu tõusus," märkis ta.

Rimi turundusjuhi sõnul tehti varem sooduspakkumisi igakuiselt ja lisaks mõnedel nädalavahetustel eripakkumisi, kuid nüüd on eripakkumisi pidevalt.

Tänases majandusolukorras peab Mägioja hinnakampaaniate korraldamist ainuvõimalikuks. "Kindlasti võidavad praegu oluliselt rohkem need tootjad, kes soodushindadega kampaaniaid korraldavad. Turunduseelarve pealt kokku hoidmine võib hiljem valusalt kätte lõigata," ütles ta. Rimi ja Säästumarketite tänavune turunduseelarve on tema kinnitusel mullusega võrreldaval tasemel.

Rimi Food Eestis AS kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Groupile kuuluv ICA Baltic AB. Kokku on Rimi Baltic AB-l Balti riikides 234 kauplust, sh 33 hüpermarketit (neist üheksa Eestis), 66 supermarketit (Eestis kaheksa), 134 odavmüügikauplust (neist 57 Säästumarketit Eestis).

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara