Statistikaamet: elu Eestis odavneb

Hinnatõus veerbuaris oli Eestis aeglaseim
alates 2005. aasta juunist.

Nelja viimase kuuga on elu Eestis odavnenud 1,46 protsenti.

Tarbijahinnaindeksi muutus oli selle aasta veebruaris võrreldes jaanuariga -0,3% ja võrreldes eelmise aasta veebruariga 3,4%, teatas statistikaamet.

Tarbijahinnaindeksi muutus võrreldes eelmise aasta sama kuuga oli viimati alla 3,5% 2005. aasta juunis, mil see oli 3,1%.

Veebruaris olid kaubad kokku eelmise aasta veebruariga võrreldes 0,9% kallimad, sealhulgas toidukaubad 6,1% kallimad ja tööstuskaubad -3,3% odavamad. Teenused on sama ajaga kallinenud 8,0%.

2008. aasta veebruariga võrreldes mõjutasid indeksit enim alkohoolsed joogid ja tubakas (kokku tõus 20,5%) ning eluasemekulutused, mille mõjust omakorda ligi kolm neljandikku andis soojusenergia 29,3%-line hinnatõus.

Üheks suuremaks indeksi mõjutajaks oli veel mootorikütus, mis tänavu veebruaris oli ligi 20% odavam kui eelmise aasta samal ajal.

Veebruaris mõjutas tarbijahinnaindeksit eelmise kuuga võrreldes kõige rohkem eluasemekulutuste vähenemine, mille peamine põhjus oli soojusenergia hindade langus. Suurt mõju avaldas ka mootorikütuse kallinemine ja toidu odavnemine.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara