Kriisi ajal juuakse kanget kärakat vähem

Kriisi ajal on rahvas hakanud vähem viina
ja muud kanget kärakat jooma, mure uputatakse hoopis kange õlle ja odava veini
sisse.

Kange kraadiga vägijooke on vähem ostetud juba sügisest saati, kinnitab Prisma peremarketi kommunikatsioonijuht Kadri Lainas ajalehele Õhtuleht ja lisab, et õlle ostmine polevat see-eest põrmugi kahanenud. „Sootuks rohkem ostetakse aga odavat veini – näiteks neid marke, mis maksavad alla 100 krooni,“ kinnitab Lainas.

Rimi ja Säästumarketi poodnike tähelepanekute kohaselt pole alkoholi müük vähenenud, kuid
tihti eelistatakse väiksemasse pudelisse villitud vägijooki ja lahjemast kraamist olevat suurem menu odavatel markidel.

Rahva joomisharjumuste muutumises kriisi ajal pole midagi erilist, nendib Wismari haigla psühhiaater Jaanus Mumma. „Võetakse ikka odavamat ja kangemat, ka salaviina ja surrogaatide joomine võib kasvada,“ ennustab doktor ja lisab, et ega joomine ei ole raskest seisust väljapääs.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara