Eestlased ostavad internetist vähe

Läinud aastal sooritas interneti vahendusel
vähemalt ühe ostu 32% Euroopa Liidu elanikest vanuses 16-74 aastat, näitas
Euroopa statistikaameti küsitlus.

Aastal 2004. oli see protsent umbes 20%.

Eestis tegi aasta peale internetist vähemalt ühe ostu 10% vastanuist, millega Eesti paikneb ELi riikide pingereas 21.-22. kohale.

Kõige enam kasutatakse internetti ostukeskkonnana Taanis, Suurbritannias, Hollandis, Saksamaal, Rootsis ja Soomes.

Kõige aktiivsemalt ostavad interneti vahendusel 25-34aastased – Taanis näiteks 80% selles eagrupis küsitluses osalenud inimestest. Eestis oli sama näitaja 20%.

Eestis kasutati internetti eelkõige piletite broneerimiseks erinevatele üritustele, mujal Euroopas oli populaarne interneti kaudu reiside ja majutuse broneerimine ning rõivaste, spordikaupade, raamatute ja ajakirjade ostmine.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara