Majandussurutis soosib Eesti tuntud kosmeetikatootjaid

Praeguses majandussurutises on kohalike
kosmeetikafirmade juhid ühed vähestest, kes julgevad tunnistada, et neil läheb
hästi, sest tarbija otsib välismaise kalli sära asemel kodumaist taskukohasemat
toodet.

"Muidugi vaatavad inimesed üha enam rahakotti ja teevad sealt avaneva pildi põhjal otsuseid," tõdes kosmeetika ja kodukeemia tootja AS Orto juht Gunnar Laas Postimehele. Võrreldes aastataguse ajaga on 22 miljoni kroonise aastakäibega Orto müük tänavu kolme esimese kuuga kasvanud 14 protsenti.

Laasi sõnul ei ole tarbekosmeetika valdkond majanduse muutuste suhtes nii tundlik kui näiteks autotööstus. Ka firma AC Nielsen uuring inimeste kriisiaegsetest tarbimisharjumustest näitab, et kui väljas einestamisest või elektroonikakaupade ostust loobutakse, siis kosmeetikakaupade seast hakatakse valima soodsama hinnaga tooteid.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara