A. Le Coq: saime Eesti õlleturu liidriks

Uuringufirma AC Nielseni andmeil on A. Le
Coqist saanud Eesti suurim õlletootja, kuna detsembris ja jaanuaris edestati
selgelt kõiki konkureerivaid õllevalmistajaid.

AC Nielseni detsembrit ja jaanuari käsitleva jaeturu-uuringu andmeil edestab A. Le Coq õlleturul senist liidrit Saku Õlletehast nii rahalises väärtuses kui liitrilises mahus. A. Le Coqi õllede turuosa on sel perioodil aasta varasemaga võrreldes tõusnud 10%, teatas Tartu õlletootja.

"Õlleturu liidriks saamine pole meile kunagi olnud eesmärk omaette, kuid kindlasti me väga rõõmustame nende tulemuste üle," ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop. Ta lisas, et raske majandussituatsioon annab saavutatud headele tulemustele ja liidripositsioonile täiendava lisaväärtuse.

Noobi sõnul olid sellised tulemused etteaimatavad. "Õlu on ainukene tootegrupp, mis on järjepidevalt meie kogumüügis kasvanud ning varem või hiljem pidi ka see tulemusi andma," lausus ta. Eriti oluliseks peab Noop A. Le Coqi õllemüügi kasvu 2008. aastal, mil kogu turg tervikuna langes.

A. Le Coqi sortimendis on kümme tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara