Uuring: üle 50% peredest elab kokkuhoidlikumalt

55% peredest on oma ostukäitumist
majanduslanguse või sissetulekute vähenemise tõttu muutnud
ja kaupmeestelt oodatakse suuremahulisi allahindlusi, selgus Maxima poeketi
tellitud ja AC Nielseni korraldatud uuringust.

Maxima kommunikatsioonijuhi Tambet Asi sõnul jälgivad tarbijad majanduskriisis üha enam kaupluste sooduspakkumisi. "Kaupmeestelt oodatakse üha ulatuslikemaid allahindlusi, pühadetoitude valmistamiseks kasutatakse sooduspakkumistelt hangitut ning üha enam loobutakse valmistoitudest," ütles ta. "Tarbijad harjuvad üha enam igapäevaste allahindlustega ning tavahinnaga kaupu enam naljalt ei osta, lisas Asi.

Eelseisvate kevadpühade kohta vastasid tarbijad Maxima teatel, et kulutada plaanitakse paar korda vähem kui viimastel jõuludel. "Seejuures ollakse oma kulutuste prognoosimisel palju konkreetsemad, oma kulutusi ei osanud planeerida vähem kui viiendik küsitletutest," märkis Asi.

Uuringust selgus ka, et 92% eestlastest tunnetab majanduse halvenemist võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sama tunnetab 97% lätlastest ja 91% leedulastest. 49% Eesti peredel on sissetulekud tänavu vähenenud, sama toimus 79% Läti ja 67% Leedu peredega.

Tarbijauuring viidi läbi Maxima kaubanduskontserni tellimusel. Kõikides Balti riikides korraldas tänavu veebruaris küsitluse AC Nielsen. Eestis küsitleti 803 inimest. Maxima jaemüügiketis on 430 kauplust, neist 51 Eestis. Maximas töötab üle 27 000 inimese.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara