LHV ootas kaubamajalt suuremat käibekasvu

Tallinna Kaubamaja esimese kvartali käibe
kasv jäi veidi LHV ootustele alla – ootasime 6,6 protsendi suurust kasvu, ütles
LHV Balti analüüsiosakonna juhataja Erki Kert.

Täna pärastlõunal avaldas Tallinna Kaubamaja selle aasta esimese kvartali käibenumbrid. Ettevõtte käive kasvas 1,52 miljardi kroonini ehk 3,7 protsenti enam kui eelise aasta esimeses kvartalis.

„Oodatust mõnevõrra madalama käibe peamiseks põhjuseks olid väiksemad müüginumbrid kaubamajade segmendis, kus langus eelmise aastaga võrreldes oli suurem kui ootasime,“ kommenteeris Kert. „Samuti prognoosisime veidi paremat tulemust jalatsite segmendile. Supermarketite osa vastas see-eest täpselt LHV ootustele ning üllatusi ei pakkunud.“

Samuti juhtis Kert tähelepanu asjaolule, et käibe kasvu taga on oluliselt suurenenud müügipind ning kingapoe keti lisandumine. „Tähtsaima näitajana võib välja tuua nii Selverite kui kaubamajade müügiefektiivsuse näitajate olulise languse, mis tähendab tugevat survet marginaalidele ja kasumile,“ lisas Kert.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara