LHV ootas kaubamajalt suuremat käibekasvu

Tallinna Kaubamaja esimese kvartali käibe
kasv jäi veidi LHV ootustele alla – ootasime 6,6 protsendi suurust kasvu, ütles
LHV Balti analüüsiosakonna juhataja Erki Kert.

Täna pärastlõunal avaldas Tallinna Kaubamaja selle aasta esimese kvartali käibenumbrid. Ettevõtte käive kasvas 1,52 miljardi kroonini ehk 3,7 protsenti enam kui eelise aasta esimeses kvartalis.

„Oodatust mõnevõrra madalama käibe peamiseks põhjuseks olid väiksemad müüginumbrid kaubamajade segmendis, kus langus eelmise aastaga võrreldes oli suurem kui ootasime,“ kommenteeris Kert. „Samuti prognoosisime veidi paremat tulemust jalatsite segmendile. Supermarketite osa vastas see-eest täpselt LHV ootustele ning üllatusi ei pakkunud.“

Samuti juhtis Kert tähelepanu asjaolule, et käibe kasvu taga on oluliselt suurenenud müügipind ning kingapoe keti lisandumine. „Tähtsaima näitajana võib välja tuua nii Selverite kui kaubamajade müügiefektiivsuse näitajate olulise languse, mis tähendab tugevat survet marginaalidele ja kasumile,“ lisas Kert.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara