Lihavainen: võidab soodsa hinna ja kvaliteedi pakkuja

Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne
Lihavainen kommenteeris Rimi Eesti laienemise plaane, et arvestades
tarbijate ratsionaalset käitumist, võidab lähiajal Eesti
jaeturul kett, kes suudab pakkuda tarbijatele soodsat hinda koos
kvaliteediga.

"Tänases majandussituatsioonis on kõige tugevamad need ettevõtted, kes suudavad efektiivselt toimida. Prisma puhul on efektiivsus olnud üks põhialuseid, alates esimese kaupluse avamisest 2000. aastal," kommenteeris Lihavainen Rimi Eesti eesmärki kasvatada Eestis turuosa ning olla esimene jaekett hüper- ja supermarketite seas.

Ta lisas, et hästi ilmestab Prisma efektiivsust fakt, et kuigi Prisma on Eesti jaeturul ainult 5 kauplusega, on iga poe käes tervelt 1,5% tervest Eesti jaeturust.

"Kuna praegune majandussituatsioon soodustab tarbijate ratsionaalset käitumist, võidab lähiajal Eesti jaeturul kõige rohkem see kett, kes suudab pakkuda tarbijatele soodsat hinda koos kvaliteediga," ütles Lihavainen.

Ta ütles, et Prisma kliendiostude arvud jätkavad endiselt tõusu, kuigi uusi kaupluseid viimase aasta jooksul juurde pole tulnud.

"Kui jätta kõrvale põlengu perioodil kinni olnud Mustamäe Prisma, on meie kliendiostude arvud I kvartalis kasvanud 6%, mida hindame väga heaks tulemuseks. Tulenevalt kontserni reeglitest ei saa me käibe osas täpseid andmeid avaldada. Kuid näiteks veebruaris ületasime Prisma käibega Eesti jaeturu keskmist muutust tervelt 13% võrra," rääkis Lihavainen.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara