Rimi keskendub teeninduse parandamisele

Rimi Eesti Food AS uus juht Christer
Östholm on seadnud eesmärgiks kasvatada ettevõtte turuosa. Positsiooni
soovitakse parandada teeninduskvaliteedi tõstmise kaudu kõigis formaatides,
teatas ettevõte.

Rimi eesmärgiks on saada parima teenindusega jaeketiks hüper-ja supermarketite seas.

„Me tahame, et Rimi nimi tähendaks inimeste jaoks parima teeninduse – ja ostukeskkonnaga kauplust,“ märkis Rimi Eesti Food tegevjuht Christer Östholm. „Teeninduskiirus ja – kvaliteet on olnud Rimi üheks nõrkuseks, mille parandamise nimel on tehtud viimasel aastal palju tööd." Lisaks märkis Östholm, et keti statistikakohaselt suudeti eelmisel aastal järjekordi lühendada ligi kolmveerandi võrra.

Rimi Eesti Food AS’i teiseks suuremaks eesmärgiks on majandusolukorda kasutades turuosa võitmine. „Majandustulemusi analüüsides on Rimi viimastel kuudel võrreldes langeva jaekaubandusturuga saavutanud kõikide formaatide lõikes oluliselt paremaid tulemusi ning see annab alust loota, et kokkuvõttes suudame lähitulevikus oluliselt turuosa võita,“ märkis Östholm strateegilistest plaanidest rääkides.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara