Rimi keskendub teeninduse parandamisele

Rimi Eesti Food AS uus juht Christer
Östholm on seadnud eesmärgiks kasvatada ettevõtte turuosa. Positsiooni
soovitakse parandada teeninduskvaliteedi tõstmise kaudu kõigis formaatides,
teatas ettevõte.

Rimi eesmärgiks on saada parima teenindusega jaeketiks hüper-ja supermarketite seas.

„Me tahame, et Rimi nimi tähendaks inimeste jaoks parima teeninduse – ja ostukeskkonnaga kauplust,“ märkis Rimi Eesti Food tegevjuht Christer Östholm. „Teeninduskiirus ja – kvaliteet on olnud Rimi üheks nõrkuseks, mille parandamise nimel on tehtud viimasel aastal palju tööd." Lisaks märkis Östholm, et keti statistikakohaselt suudeti eelmisel aastal järjekordi lühendada ligi kolmveerandi võrra.

Rimi Eesti Food AS’i teiseks suuremaks eesmärgiks on majandusolukorda kasutades turuosa võitmine. „Majandustulemusi analüüsides on Rimi viimastel kuudel võrreldes langeva jaekaubandusturuga saavutanud kõikide formaatide lõikes oluliselt paremaid tulemusi ning see annab alust loota, et kokkuvõttes suudame lähitulevikus oluliselt turuosa võita,“ märkis Östholm strateegilistest plaanidest rääkides.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara