Alkohol tappis Remedia juhatuse liikme

Ekspertiis leidis eelmisel nädalal
ootamatult surnud alkoholifirma Remedia juhatuse liikme Margo Rumaski (36)
surnukehast alkoholi, kirjutas Postimees.

6. aprilli hommikul kodus surnud Rumaski organismist leitud alkoholikogus ei olnud väidetavalt suur, ent mehele võis saatuslikuks saada tema organismi paigaldatud ampull, mis pidanuks teda pudelist eemal hoidma.

Kuigi riigiprokuratuur on tänaseks Remedia salaviinakahtlustustes vabastanud, oli müügi eest vastutanud Rumaskil viimasel tööpäeval palju asjaajamist. Müügiprobleemi lahendamisega pidi ta tegelema ka surmapäeval.

Alkoholitootja Remedia pöördus Postimehes ilmunud loo pärast ajakirjanduse poole palvega austada ootamatult lahkunud ettevõtte juhatuse liikme Margo Rumaski mälestust.

Remedia juhatuse esimees Aleksander Skoblovi sõnul on kahetsusväärne, et 36 aastase noore mehe traagiline surm annab jätkuvalt kõneainet. "Surma põhjused ei saa olla ajakirjandusliku spekulatsiooni objektiks," lisas Skoblov.

"Me teeme tööd, et taastada usaldust oma partnerite ja klientide silmis ning vabandame kõigi ettevõtete ees, kelle tegevus on olnud seetõttu häiritud,“ lisas Skoblov. Ühtlasi kordas ta varem öeldut, et Remedia ei ole patustanud ega seadust rikkunud: „Remedia on puhas ning kasutanud vaid ametlikke maksumärke.“

Skoblovi sõnul teevad nad Maksu- ja tolliametiga koostööd ning ootavad uurimise kiiret lõppu, mis kinnitaks ettevõtte tegevuse korrektsust. Remedia tasus möödunud aastal 52 miljoni krooni eest aktsiisimakse. Ettevõtte käive moodustas 2008. aastal 90 miljonit krooni.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara