Saku investeerib tänavu õlledesse 70 miljonit krooni

Saku Õlletehas investeerib tänavu 70
miljonit krooni uutesse õllepruulimise seadmetesse ja tehnoloogiasse, mis
arendab nii õlle kvaliteedi- ja maitseomadusi kui ka pakendit.

Saku Õlletehase juhatuse esimehe Veli Pekka Tennilä sõnul on Saku ambitsioon olla Eesti suurim õlletehas. "Järelikult ei saa me jääda tänases majandusruumis ainult kulusid kokku hoidma ja ootele, kuidas elu areneb või ilma antakse, vaid peame leidma ise uusi võimalusi oma turgu hoida ja arendada,” ütles ta. "Rahvusvaheline Carlsberg usub Eestisse. Omanik on valmis täna Sakku investeerima," lisas Tennilä.

70 miljonit krooni sisaldavad erinevaid investeeringuid suvehooaja jooksul nii tehnoloogiasse kui ka tootesse ja pakendisse. Esimeses järgus alustatakse tänasest kristallfiltreeritud õllede tootmisega uut tüüpi pudelites. Neisse hakatakse villima Saku Originaali ning järk-järgult kõiki teisi Saku nime all pruulitavaid õllesid. Eesmärk on anda võimalus pudelist juua sama maitsega õlut, mis on vaadis.

Tennilä sõnul on eraettevõtluse otsustel oluline roll, kuidas Eesti majandusel minema hakkab. "Meie eesmärk on Eesti õlleturu langus peatada. Uuendustega hoiame tipphooajal tähelepanu kvaliteetmarki õlledel," lisas ta.

Saku Õlletehase peaõllemeistri Enn Kärblase sõnul vähendatakse termilise töötlemise mõju ja õlu on seega kauem aega värske.

Eesti õlleturg moodustas mullu 119 miljonit liitrit, langedes üle-eelmise aastaga võrreldes 7%. Saku Õlletehas omab viimase kaheteist kuu seisuga 44,5% kodumaise õlleturu käibest ning 42,1% kodumaise õlleturu mahust.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara