Logitechi käive kukkus kolmandiku võrra

Logitechi neljanda kvartali käive oli 408
miljonit dollarit, mis tähendab eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 32%
suurust langust.

Käive vähenes 36% Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonnas, 33% Põhja- ja Lõuna-Ameerika piirkonnas ning 14% Aasias. Lõpptootjatele müük vähenes 33%. Neljanda kvartali puhaskahjum võrreldes möödunud aasta sama perioodiga oli 35 miljonit dollarit ehk 0,20 dollarit aktsia kohta.

Logitechi presidendi Gerald P. Quindleni sõnul oli neljanda kvartali käibe kukkumise peapõhjuseks majanduslangus. "Käivet mõjutasid negatiivselt omavahel kombineeritult nõrk tarbimisnõudlus ja üha kiirenev varude vähendamine meie turustuskanalite partnerite poolt. Samuti aitas meie käibe vähenemisele kaasa tugevama dollari mõju," rääkis ta.

Quindleni kinnitusel oli tarbimisnõudlus Logitechi toodete järele neljandas kvartalis palju tugevam kui ettevõtte ametlik käive lubaks arvata. "Vastavalt andmetele, mida saame oma turustuskanalite partneritelt, langes meie toodete tegelik läbimüük viimases kvartalis meie kahes suuremas turustuspiirkonnas, milleks on Põhja- ja Lõuna-Ameerika piirkond ning Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkond, vastavalt 14% ja 7%," selgitas ta. Kõige värskemad andmed näitavad, et meie turuosa on suurel määral stabiilne – ja teatud juhtudel kasvav – enamikus meie tootekategooriates, lisas Quindlen.

Ettevõtte presidendi sõnul positsioneerivad Logitechi mastaabieelised, tugev jaotusvõrgustik ja kaubamärgi võimekus neid jätkuvalt pikaajalisele kasvule.

1981. aastal asutatud Logitech pakub personaalarvutite välisseadmeid ning on noteeritud Šveitsi ja USA börsil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara