Majanduskonsultant: ka majanduslanguse ajal on turge, kus raha rohkem

Eestit külastav rahvusvaheline
majanduskonsultant Roger Harper leiab, et majanduslanguse tingimustes on peamine
üles leida turud, kus läheb keskmisest paremini, ning võidelda end läbi raske
töö sinna.

Harrop märkis intervjuus "Terevisioonile", et edu saavutamiseks läheb vaja kolme asja, vahendas ERR.ee. "Sul peab olema usku oma tootesse ja oma ettevõttesse. Entusiasm on see, mis nakkab. Teiseks peab tegema ära kõik taustauuringud. Ka majanduslanguse tingimustes on piisavalt palju turge, kel on raha kulutada."

Konsultandi sõnul teevad väga paljud firmad vea, kui üritavad languse ajal ennast vaikselt paigal hoida ja ootavad, et langus mööda läheks. "Iga firma, iga organisatsioon peab olema väljas ja otsima uusi võimalusi ja kliente ning tegema tööd kaks korda rohkem, kui nad tegid varem. Need ettevõtted, kes suudavad oma tegevust korraldada, on kindlasti tulevikus edukamad," rääkis Harrop.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara