Eesti parima mainega bränd on magusatootjal Kalev

Eestis on parima mainega brändid Kalev,
Nokia ja EMT, ka nime- ja logovahetuse eest kriitikat pälvinud Swedbank
mahub esikümnesse, selgub TNS Emori läbi viidud uuringust.

Magusatootjat Kalev nimetas ühe parema mainega brändina iga viies Eesti elanik, mis on Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektori Monika Heinrandi sõnul ettevõttele suur tunnustus, kirjutas Postimees.

Powerhouse OÜ omaniku Janek Mäggi sõnul tunnevad inimesed kaubamärke, mida nad kõige rohkem märkavad.

"Kalev on ajalooliselt Eestis tuntud ning seda märgatakse poes, telekommunikatsioon on seevastu iseenesest igav, peale kõne ei ole inimesel midagi tarvis ning brändi tuntus tugineb siin eelkõige turundusse paigutatud rahal," rääkis Mäggi.

TNS Emori projektijuhi Kersten Jõgi sõnul valmis brändiuuring esmakordselt, mistõttu ei saa rääkida muutustest võrreldes eelmise aastaga, küll on tuntumaid kaubamärke üritatud varemgi pingeritta panna ja Kalev on nendes ilma teinud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara