Enam ei osteta uut kodumasinat, kui vana töötab

Jätkuvalt püsib tugevas languses
majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjali jaemüük, sest uusi
kodumasinaid ei osteta, kui vana töötab ja kodus remonti ei tehta, kuniks seal
veel elada kannatab.

Hoolimata märtsis toimunud kergest elavnemisest vähenes aprillis selle kauplusegrupi müük eelmise aastaga võrreldes 27%, märtsiga võrreldes oli languseks 1%, kommenteeris majandus- ja kommunikatsiooniministeerium täna avaldatud jaekaubanduse statistikat. Ebakindlates majanduslikes oludes ei osteta enam samal määral uusi kodumasinaid, kui vana veel töötab, samuti lükatakse tihti edasi remonti elamutes, et oma likviidsust tugevamana hoida.

Kiirenes ka tekstiilitoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete jaemüügi langus (-22%). Müüki ei aidanud oluliselt suurendada aprillis toimunud mitmed allahindluskampaaniad, märtsiga võrreldes kasvas müük vaid ühe protsendi võrra. Kuises võrdluses kasvas ettevõtete müügitulu enam kui 5%, mistõttu võib eeldada, et allahindlusprotsendid olid eelnevast kuust väiksemad. Farmaatsia- ja meditsiinikaupade, kosmeetika ja tualetitarvete jaemüük kukkus aastaga 11% ning jaemüük posti või interneti teel 35%.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Teabevara