Rimi: uus toiduõli peaks tugevalt eristuma

Erinevaid toiduõlisid on palju, uue
toote müüki võtmine sõltub eristuvusest ning
turundustegevusest, kommenteeris Rimi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja Weroli plaani minna oma toiduõliga
välismaale.

"Kõik tooted, mida Rimile pakutakse lähevad sortimendikomisjoni, süsteem on sama nii Eestis, Lätis kui ka Leedus," selgitas Mägioja uue toote müüki võtmise põhimõtteid. Ta lisas, et kauplustekett on uutele toodetele pidevalt avatud, et esindatud oleksid erinevad hinnakategooriad, võimalikud maitse variatsioonid või kvaliteeditasemed.

"Kui õlidest rääkida, siis peavad esindatud olema kas odavad või kallid ning erinevad sordid, kas rapsiõli, oliiviõli, taimeõli, pähkliõli, seesamiseemneõli. Rapsiõlisid on meil mitmeid – Olivial, Oiliol, Rissol, tootjaid on päris palju," rääkis Mägioja.

Toote müügilettidele jõudmine sõltub sellest, mille alusel toode eristub oma konkurentidest, kas see on hind, kvaliteedi maitseomadused, kas see on midagi muud, lisas ta. "Sortimendikomisjoni liikmeid tuleb veenda, et see toode hakkab müüma. Kui tootel pole ühtegi sellist omadust, miks klient teda ostma peaks, siis loomulikult pole sellel tootel eriti pikka eluiga," tõdes Mägioja ja lisas, et kui tootjal potentsiaalset klienti pole, siis jääb see lihtsalt välja.

"Õlisid on tegelikult palju – uus toode peab olema tugev. Sõltub palju ka sellest, mida Werol plaanib ette võtta turundustegevuses," sõnas Mägioja.

Rimil on Baltimaades kokku 241 kauplust, neist sada Lätis, 65 Leedus ja 76 Eestis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara