Tallinna Kaubamaja otsib uusi ärivõimalusi

Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul
Puusepp ütleb majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi aastaülevaates,
et Tallinna Kaubamaja kontsern hoiab majanduskriisis silmad lahti uute
ärivõimaluste otsimiseks, et haaret veelgi laiendada.

"Kindlasti on 2009. aasta tõsise töö aasta. Väga suur töö ootab ees eelmisel aastal omandatud kingaäridega, fookuses on nii supermarketid kui kaubamajad, jätkame I.L.U poodidega, samuti Kia kõrvale teiste võimalike autobrändide otsimisega," kirjeldas Puusepp eesseisvat.

"Eesmärgiks on kõikides meie ettevõtetes tegutseda jätkuvalt turust paremini. Tuleb saavutada nendes oludes maksimaalset tulu, muutuda veelgi efektiivsemaks ning tegutseda nii, et kontserni areng ei peatuks. Samuti tasub silmad lahti hoida uute ärivõimaluste suhtes," lisas ta.

Puusepa sõnul on kaupmeestel tänavu fookuses tööjõukulud, kauba sisseostu ja logistikaga seotud kulud, kaubanduspindade rendi- ja hooldusteenuste hinnad. "Jätkuvalt võib turul näha erakordseid allahindlusi, et realiseerida varasematest perioodidest kätte jäänud suuri kaubavarusid – sageli on eesmärgiks vabastada rahalised vahendid ning müük käib alla omahinna. Suurtest kasumitest tänavu enamusel kaupmeestest mõtet rääkida ei ole," leidis ta.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara