Majanduskriis õõnestab brändilojaalsust

USA majanduskriis on vähendamas
brändilojaalsust kõikide kaubagruppide suhtes, vahendab täna avalikustatud
uuringut uudisteagentuur Reuters.

Üle poole suure lojaalsusega klientidest jäid truuks ainult nelja brändi tarbijad kümnest, selgub analüüsikeskuse Catalina Marketing Corpi Pointeri uuringust, mis kogus andmeid 23 000 kaubanduskeskuse ostude kohta.

Ajavahemikus 2007 kuni 2008. suure lojaalsusega tarbijateks jäid 49 protsenti oma lemmikkaubamärgile truuks, 19 protsenti neist ostsid vähem ning 33 protsenti neist loobusid täiesti oma lemmiktoote tarbimisest.

Suure lojaalsusega tarbijateks nimetatakse neid tarbijaid, kellel mingi kauba või kaubagrupi ostudest moodustab 70 protsenti üks bränd.

USA edukaim kaubamärk on Coca-Cola Classic ning isegi selle brändi tarbijatest kahanes lojaalsus 25 protsenti, selgub uuringust. Procter Gamble hambapasta suure lojaalsusega tarbijatest hakkasid ostma ka teisi kaubamärke.

Suured kaubamajad eesotsas Wal-Martiga on asunud agressiivselt müüma kaupu oma nime all. Nende kaupade hinnad on võrreldes tuntud brändidega tunduvalt odavamad.

Uuring hõlmas üle 32 miljoni ostja ning 685 juhtivat kaubamärki.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara