Majanduskriis õõnestab brändilojaalsust

USA majanduskriis on vähendamas
brändilojaalsust kõikide kaubagruppide suhtes, vahendab täna avalikustatud
uuringut uudisteagentuur Reuters.

Üle poole suure lojaalsusega klientidest jäid truuks ainult nelja brändi tarbijad kümnest, selgub analüüsikeskuse Catalina Marketing Corpi Pointeri uuringust, mis kogus andmeid 23 000 kaubanduskeskuse ostude kohta.

Ajavahemikus 2007 kuni 2008. suure lojaalsusega tarbijateks jäid 49 protsenti oma lemmikkaubamärgile truuks, 19 protsenti neist ostsid vähem ning 33 protsenti neist loobusid täiesti oma lemmiktoote tarbimisest.

Suure lojaalsusega tarbijateks nimetatakse neid tarbijaid, kellel mingi kauba või kaubagrupi ostudest moodustab 70 protsenti üks bränd.

USA edukaim kaubamärk on Coca-Cola Classic ning isegi selle brändi tarbijatest kahanes lojaalsus 25 protsenti, selgub uuringust. Procter Gamble hambapasta suure lojaalsusega tarbijatest hakkasid ostma ka teisi kaubamärke.

Suured kaubamajad eesotsas Wal-Martiga on asunud agressiivselt müüma kaupu oma nime all. Nende kaupade hinnad on võrreldes tuntud brändidega tunduvalt odavamad.

Uuring hõlmas üle 32 miljoni ostja ning 685 juhtivat kaubamärki.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara