Premia jätab jäätisehinna laulu-ja tantsupeol samaks

Premia, kellel on üldlaulu-ja tantsupeol
jäätiste ainumüügiõigus, lubab, et jäätise hind on üritusel harjumuspärane.

Kuna Premia Tallinna külmhoone AS on laulu-ja tantsupeo suursponsor, ei looda nad kasumit teenida. „Tõenäoliselt lõpetame miinustes," ütles Premia turundusdirektor Katre Kõvask. Kõvask lisas, et laulu-ja tantsupeo sponsoreerimine on pigem ilus võimalus, mitte kasumi tagaajamine.

Eelmisel laulu-ja tantsupeol tegeles Premia jäätiste müügiga ligi 60 inimest ja 25 müügipunkti. Need arvud on ligikaudu sama ka sel aastal. Kuid 2004. aastal oli oma väljapanekuga kohal ka Balbiino AS.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Blogid

Statistika

Teabevara