Burberry müük kasvas 8%

Suurbritannia suurima luksuskaupade
kompanii Burberry esimese kvartali müük kasvas kaheksa protsenti. Uute poodide
avamine ületas hulgimüügi käibelanguse ja kasvava hindade langetamise, vahendab
Bloomberg.

Kolme kuu käive kasvas 229 miljonile naelale võrreldes aastataguse 211 miljoni naelaga. Jaemüük kasvas 28 protsenti ehk stabiilsete valuutakursside korral 12 protsenti.

Burberry finantsdirektor Stacey Cartwright ütles, et jaemüüja võitis turuosa peaaegu kõikjal, iseäranis aga USA kaubamajades. Tänavu plaanitakse avada 10-15 uut müügikohta.

„Üldiselt vastas käive ootustele, kuid jaemüük oli tugevam,“ ütles Exane BNP Paribasi analüütik Francoise Paumard, kes on andnud aktsiale müügisoovituse.

Burberry aktsia hind langes 0,9 protsenti, 423 pennile. Tänavu on aktsia hind tõusnud 91 protsenti.

Kõige paremini müügiks läinud toodete seas oli Emma Watsioni disainitud 800naelane mantel.

Samade poodide müük Hispaanias ja USAs kahanes kahekohalise numbri võrra, teatas Burberry. Cartwright keeldus ütlemast, et Hispaanias ja USAs on müügilangus põhja teinud.

Autor on Burberry aktsionär.

Burberry väljapanek londoni Harrodsi kaubamajas Burberry väljapanek Londoni Harrodsi kaubamajas

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara