Indias armastatakse luksusautosid

Autoomanikud üle maailma võivad iga
päevaga murest keskkonna üle üha rohelisemaks muutuda, kuid Indias eelistatakse
siiski suuri luksusautosid.

Ülemaailmne uuring ettevõttelt Synovate näitas, et India on riik kus unistuste auto on olulisem kui keskkonna säästmine, kirjutas The Economic Times.

Uuring küsitles 13 500 inimest erinevatest piirkondadest uurides, kas nad valiks unistuste auto või rohelist mõtteviisi kandva. 47% indialastest hääletas luksussõiduki poolt ja vaid 30% valiks keskkonnasõbraliku.

Vaid Lõuna-Aafrika Vabariik ületas luksusautode armastamises poolest Indiat, sest seal eelistas unistuste sõidukit 53% kõigist vastanutest.

„India läbi praegu pöördemomenti ja me ei ole siiani näinud palju luksusautosid. Inimesed Indias on ambitsioonikad ja jätkavad edasi püüdlemist. See teeb Indiast hoopis teistsuguse turu kui Euroopa,“ rääkis Synovate esindaja Sumit Arora.

Näiteks Saksamaal tunnistas 60% küsitletutest, et eelistab loodussäästlikku autot, Aasias on see protsent keskmiselt 53%, Tais 77 ja Lõuna-Koreas 76. USA, maailma suurima luksusautode turuga riigi elanikest valiks suure ja uhke sõiduki 35% ning 23% eelistaks rohelist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara