A. Le Coqi kalja aastase müügimahu plaan täitus nelja kuuga

Märtsis turule tulnud A. Le Coqi kääritatud
kalja on nelja kuuga müüdud ligi 1,5 miljonit liitrit, mis ületab aastase
müüginumbrite prognoosi.

Uuringufirma Nielsen andmetel moodustas A. Le Coqi kääritatud kali perioodil aprill-mai ligi poole kogu kaljaturu rahalisest müügist ja suurendas ettevõtte mahulist turuosa karastusjookide segmendis 34,6 protsendini.

A. Le Coq Tartu Õlletehase juhi Tarmo Noobi sõnul on näidanud kääritatud kali fenomenaalseid müügitulemusi. "Esimese kolme müügikuuga hõivas
kääritatud kali karastusjookide mahulisest turust 9,2 protsenti, edestades konkureerivaid kaubamärke ligi kümnekordselt," ütles ta.

Noobi sõnul on kalja müük suvekuudel jätkunud samas tempos. "Juunis ja juulis on andnud suure panuse kääritatud kalja müügimahtudele suvised rahvaüritused, näiteks Õllesummeril ja laulupeol müüdi ühtekokku ligi 7000 liitrit lahtist kalja," märkis ta.

A. Le Coqi kääritatud kalja turule tulek suurendas Noobi hinnangul märkimisväärselt kalja tootekategooria populaarsust. "Märtsis prognoosisime aasta lõpuks kogu kaljaturu kasvu kuni 25%, kuid see sai ületatud juba aprillis ja mais, mil kalja mahuline müük suurenes möödunud aastaga võrreldes 34%," ütles ta.

A. Le Coqi kali on traditsioonilisel kääritamise meetodil odrast ja rukkist valmistatud naturaalne kali, mis on saadaval pooleliitrises klaaspudelis ja üheliitrises nn PET pudelis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara