Autor: Kaubandus.ee • 22. juuli 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijate teenuseteadlikkus paraneb

Tarbijad on oma teenusevalikutes teadlikumaks muutunud ja lahendavad tihti probleemid teenuse pakkujaga tarbijakaitse poole pöördumata, kirjutab Postimees.

"Tarbijad on oma õigustest teadlikumad ning jõuavad ise teenusepakkujaga kokkuleppele, mistõttu pole neil otsest vajadust tarbijakaitseametisse pöörduda. Tavaliselt on teenusepakkuja olnud valmis pakkuma kompromissi - kas hüvitada kahju kinkekaardi või muu teenuse näol," ütles Kadri Kauksi tarbijakaitseameti avalike suhete osakonnast.

2009. aasta esimese poolaasta põhjal võib öelda, et kõige rohkem kaebuseid tuleb mitte teenuste, vaid just kaupade, eriti tehnikakaupade kohta, olgu nendeks siis arvutid, telefonid või kodumasinad.

Eelmisel aastal esitati tarbijakaitseametile kokku 2164 avaldust, millest lahendati 1957. Tarbijakaitseameti lahendatud avaldustest 207 edastati tarbijakaebuste komisjonile.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757